woensdag 8 mei 2019

Magnolia Lane suite

Toen ik tijdens de onstage in Düsseldorf op 13 april 2019 de catalogus voor het eerst mocht doorbladeren, viel mijn oog gelijk op de geweldige magnolia lane suite. Hele mooie gedetailleerde stempels van de magnoliabloem, precies zoals bij ons in de tuin. Ik wist toen al: deze set ga ik direct bestellen zodra het kan. En wat denk je? Kan ik het gewoon al bestellen als pre-order! Naast de mooie stempelset bestaat de suite verder uit: dies, een embossing folder, designer paper, enveloppen en kaarten, memories en more kaarten en stickers, een combopack met twee soorten lint en embellishments van kurk. Heel veel dus.
Ik maakte alvast deze kaart:


Ik heb de kaart redelijk eenvoudig gehouden. De grote magnolia en de kleine afgestempeld en van de grote bloem de randen heel dun aangezet met een kleurpotlood en vervolgens met water samen met de stempelinkt wat verdunt. Wat lintjes en een klein glittersteentje. De tekststempel  "thanks" is ook uit dezelfde stempelset.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten