dinsdag 14 mei 2019

everything is rosy


Stampin Up brengt het laatste jaar zo nu en dan een stempelset met bijpassende dies uit die slechts korte tijd verkrijgbaar zijn. De everything is rosy is daar een mooi voorbeeld van.
Het pakket bestaat naast de stempelset en dies ook nog uit schitterend designer papier met rosé gouden accenten, een potje rosé inkt/verf die uitsluitend in deze set verkrijgbaar zal zijn en embellishments in de vorm van kleine ronde spiegeltjes.
Ik wist vooraf al dat ik een klein mini-album met deze set wilde gaan maken, hieronder zie je het resultaat:






Het album is 12,5 x 12,5 cm. Ik heb de buitenkant gemaakt van dun karton voor de stevigheid en dat vervolgens beplakt met het designer papier. Binnenin het ik drie pagina's gemaakt die ook weer met het papier beplakt zijn. In de pagina's heb ik weer tags gemaakt, zodat je er ondanks het kleine formaat toch lekker veel foto's in kwijt kunt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten